Saturday, September 7, 2013

94 hari...

Rindunya nak berblogging... rupanya dah 94 hari daku jadi mama beranak 3.. yes!! Akhirnya impian tercapai. Daku dah ade tiga baby Q sekarang. Saya telah melahirkan Muhammad Qaahir Ariedia pada edd 6/6/2013.. di Hospital Bersalin Razif ..punyala duk ingat nk bersalin awal..rupanya tarikh dijangka jugak qaahir lahir. Jatuh pada israk mikraj pulak tu.
Impian untuk encik asben menemani ku sepanjang sakit bersalin dan sampai melahirkan di labour room juga tercapai. Jujur ingin kuberitahu. Encik suami menjaga daku sepanjang berpantang dari hari pertama seperti yang aku rancang. Semua encik suami buat ...aku hanya mandikan baby.. siapkan baby.. tukar lampin baby.. susukan baby.. makan n minum hahaha.. lain lain semua asben buat sampaila hari ke 37 daku dh mula buat keje rumah.. kebetulan masa tu dah bulan puasa n rasa dah kuat...so juadah berbuka daku siapkan.
Pengalaman paling manis.. mesti la dpt baby yg sgt sgt sgt comel.. tapi yg sampai arini tak percaya.. daku x kene jahit.. huh best berpantang x jahit wei.. macam orang x bersalin jer.. hihi.. sampai hari ini.. qaahir sangat teratur.. cool mcm papa dia. Suara kuat susah nk dengar.. syukur pada Allah atas rahmat yang diberikan sehingga hari ini.. Alhamdulillah. ..
Nanti saya citer kan pengalaman bersalin pulak yer.. nite!!

posted from Bloggeroid